Lill-lördag

Imorse tränades bröstpattar med Adam, Gurra och Mathilda. Bänkpress, snedbänk, hantelpress och hantelflyes var grunden. Roligast av allt var när Mathilda fastnade i smith-maskinen. Det var visst någon som glömde passa henne.. Skadeglädje är den enda Sanna glädjen, visst? Men, skratta bäst som skratta sist. Jag och Mathilda avslutade med armhävningar med fötter på pilatesboll och händer på bosuboll, och vice versa. Jag var ingen stjärna där...

Hotellfrukost på Comfort hotell satt fint efter det. Det är ju trots allt lill-lördag ;) Bröd, leverpastej, yoghurt och pannkakor är mums! Därefter åkte vi till nya Actic på Kungsgatan som öppnar i september och tittade på när de bygger. VILKET J-KLA STÄLLE! Det kommer bli såå snyggt och såå coolt och såå häftigt! Vi är astaggade på öppningen i september! 

Trots regn placerade sig min sambo vid grillen och levererade middag i världsklass! Jag provade för första gången en "nyttig" bea-sås. Helt okej! Jag är så torsk på bea-sås att det snart växer bea-sås ur öronen på mig. Känns rätt bra att ha hittat en nyttig variant, även om de inte ens är jämförbara. Men, hjärnan är ju rätt lätt att lura emellanåt..




/Lina

Kommentera här: