Semester

Semestern är i full gång och här slarvas det inte med träningen.
Varit runt en del i Sverige och passat på att träna på bland annan Actic i Kalmar.
Har även bestämt mig för att tävla och ska träffa personer jag ska sammarbeta med kommande vecka, vilket ska bli spännande och motiverande.
Som föredetta idrottare känner jag en saknad av att ha ett bestämt tränings och tävlingsmål.
Tränade tillsammans med Lina och Mathilda idag på Actic Eskilstuna city, blev ett tufft och tungt benpass.
Som Lina skrivit om så rullar 6 veckorna programmet med rsr vidare.
Idag så var det 6 set med 5 reps på 127.5kg för min del som lyftes i knäböj.
Med alla uppvärmningsset så tar detta lite tid men kommer säkert att betala tillbaka med styrkeutveckling i slutändan.
Nu ska jag passa på att få till ett arm/mag pass på ask innan kvällningen närmar sig.
2 pass om dagen om det är bråttom är mitt semester måtto.
Lite semesterbilder ifrån bland annat Öland och kolmården.


Stort grattis till Tyskland med för suveräna vinnare av fotbolls vm.
/Adam 

Kommentera här: